Акуратнiк

Брэндынг і дызайн крамы

Наш праект са Скідзельскім мясакамбінатам - новая крама "Акуратнік" - частка фірмовай сеткі ад брэнда "Панскі гатунак". Праект і айдэнтыка распрацаваны нашай камандай. Фірмовы стыль крамы атрымаўся яркім, цёплым і пяшчотным. Ён арганічна спалучае масмаркет і беларускія лакальныя традыцыі
Бабушкина крынка
Назва "Акуратнік" абрана не выпадкова і заснавана на гульні слоў: "куратнік" падкрэслівае асноўную канцэпцыю — продаж свежых і якасных прадуктаў, а асацыяцыя з "акуратны" сімвалізуе чысціню, парадак і ўвагу да дэталяў.

Лагатып з курыцай ва ўтульнай хатцы падтрымлівае гэтае ўспрыманне, а форма даху і шрыфта адсылаюць да стылю русцік, блізкага беларускай традыцыйнай народной культуры.
Akyratnik
Akyratnik
Akyratnik
Paritet банк мобильный
Брэндзіраваны
докер
Бэйдж
Akyratnik
Распрацоўка
патэрна
У візуале крамы "Акуратнік" выкарыстоўваюцца патэрны, якія нагадваюць беларускія арнаменты і выцінанкі. Гэта дапамагае перадаць цёплы родны вобраз, пазбягаючы празмернай вясковай стылістыкі
Akyratnik
Кожны элемент перадае вайб хатняй утульнасці, дапамагае выбудаваць адносіны з кліентамі
Яркія цёплыя "курыныя" адценні — жоўты, бэжавы і аранжавы — падкрэсліваюць ідэю брэнда, асацыююцца з натуральнымі прадуктамі харчавання, ствараюць атмасферу ўтульнасці
Paritet банк мобильный
фірмова стылю
Носьбіты
Элементы патэрну былі пашыраны на іншыя носьбіты, а таксама выкарыстаны для стварэння інтэгратараў ключавога візуалу
Akyratnik
Akyratnik
Paritet банк мобильный
Akyratnik
Akyratnik
крамы
Дызайн-праект
Інтэр'ер выкананы ў стрыманай пастэльнай гаме: вобразы лёну, пшанічных каласоў, яечнай шкарлупіны і курынага пяра. Сцены ўпрыгожвае сапраўдны барэльеф з тынкоўкі. Арт-аб'ект у выглядзе беларускага павука з саломы стаў сапраўдным акцэнтам інтэр'еру
Akyratnik
Каса і вітрыны былі спраектаваны індывідуальна. Каса была створана ў выглядзе стойкі з падсветкай, за шклом якой знаходзяцца сухія каласкі, бачныя як контражур. Гэта рашэнне дадае інтэр'еру унікальнасці і таксама працуе на агульную канцэпцыю
Афармленне
сацсетак
Афармленне сацсетак спалучае яркія, кантрасныя колеры і фрагменты асноўнага патэрна ў якасці фону або як "налепкі", што дазваляе ствараць больш варыяцый дызайну з выцінанкай і арнаментам.

Галоўны прыём-спалучэнне маляваны графікі і фота добрай якасці і кантрасту
Akyratnik
Распрацаваны ў 2025 г.

Час распрацоўкі: 4 месяцы

Команда:
Aкаўнт-мэнэджэр, арт-дырэктар, маркетолаг, архітэктар, брэнд-дызайнер

Тэхналогіі:
метадалогія design thinking, правіла мерчандайзінга, пабудова планаграм, вітрыністыка, каларыстыка, SMM
Падтрымка праекта:
Стварэнне дарожнай карты праекта (Project road map), дыскавая прастора, стварэнне працоўнага чата, захоўванне файлаў, арганізацыя анлайн-канферэнцый з пратаколамі сустрэч